søndag den 5. januar 2014

Pakket, spændt og klar

Så er der kun en dag til at jeg sidder på et fly på vej mod Nepal. Alt er pakket og klar og nu kan jeg egentlig bare vente spændt til at vi kører afsted mod Kastrup Lufthavn i morgen tidlig. Flyveturen bliver på omkring 10 timer og derudover 6 timers venten i Qatar, men jeg tror sagtens at vi alle kan få tiden til at gå, nu når vi er 18 spændte mennesker samlet på turen.

Den sidste uge har gået med blandt andet julefrokost med mine dejlige gymnasievenner, nytårsaften, fødselsdag for min mor og selvfølgelig med at sige farvel til hele min omgangskreds. Selvom det har været en smule hårdt at skulle sige på gensyn om 4 måneder, så ved jeg også bare at jeg kommer til at få en oplevelse for livet.

Godt nytår til jer alle!

Julefrokost med tf
Julefrokost med tf

Nytårsaften med Heidi og Sofie
Sine og jeg nytårsaften


Hopper lige ind i det nye år
En sidste middag med mine søde piger
Det var alt for mig denne gang og jeg kan kun sige, at jeg glæder mig som et lille barn til i morgen og de næste 4 måneder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar